Saturday 11 August 2012

#1

Alexis : Aku hepi !
Alexander : Kenape ?
Alexis : Aku dapat contact balik sorang teman yang dah 2 kali terputus hubungan, aku tak nak ianya terjadi lagi buat kali ke-3.
Alexander : Seorang gadis ?
Alexis : A'ah, seorang gadis. Macam mana kau tahu ?
Alexander : Senyum kau lain macam. Kau suka dia ?
Alexis : Pertama kali aku tengok dia buat aku senang hati, tapi sayang dia dan berpunya pada waktu tu. 
Alexander : Kau serius ?
Alexis : Sedangkan Hitler yang ganas boleh terjebak dengan cinta, kenapa bukan aku bukan ? Ya aku menaruh perasaan terhadap dia.
Alexander : Dia sudah berpunya bukan ?
Alexis : Ya, ketika permulaan perkenalan kami. Tapi kami terputus hubungan selepas tu sebelum pertemuan kami kali ke-2, tapi sayang dia sudah mempunyai teman baru pula.
Alexander : Sekarang ?
Alexis : Sekarang dia solo. (Senyum)
Alexander : Kau masih menaruh harapan perasaan dia ?
Alexis : Ya, sejak dari pertemuan kami sampai sekarang perasaan aku terhadap dia masih sama dan mungkin sebab itu aku belum bersedia untuk mana-mana wanita selain dia sebelum ini.
Alexander : Apa yang engkau ingin lakukan sekarang ?
Alexis : Patutkah aku luahkan perasaan sebenar aku terhadap dia ?
Alexander : Belum cuba belum tahu bukan ?
Alexis : (Senyum)

No comments:

Post a Comment