Friday 3 August 2012

Kategori-kategori Frust

Ciptaan terbaik Allah dimuka bumi ini adalah manusia. Manusia bertuah kerana diciptakan mereka akal supaya dapat berfikir yang mane dapat membezakan mereka dengan binatang contohnya kucing, cicak, arnab dan sebagainya. Selain akal, manusia juga diciptakan perasaan supaya mereka dapat merasa gembira, bahagia, sedih, kecewa,pilu, sayang dan disayangi contohnya.

             Gua sebenornye sedang crush atau orang kampung gua sebut kecewa. Sebab ape ? Okay dalam gua nak kabor sebab dia gua crush gua selitkan sekali kategori-kategori yang akan gua kabor kat bawah ni. Engkorang semua boleh bace entri ni depan cermin sambil tilik-tilik yang engkorang crush tahap macam mana antaranya :

1.   Crush ditolak makwe / putus cinta


Gambar hiasan

Daripada pemerhatian dan sesi soal jawab dengan beberapa puaka dan langsuir yang pernah gagal dalam bercinta, mereka lebih cenderung menyendiri. Contohnya berjalan seorang diri sambil layan OST Ombak Rindu contohnya.

2.   Crush tak dapat jawab exam         

Sumber : Mesin tilik google

Yang biase gua nampak, macam ni la. Gua sebenornye duk perati je kebanyakan mereka-mereka ni semua suka luputkan tekanan tak dapat exam dengan lepas perasaan pada PSP, PS3 dan Dota contohnye. Tapi gua lain, bile gua serabut tak dapat exam gua pergi berwirid kat mesjid je keh keh keh

3.   Crush line celcom/maxis potong baki kredit

Gambar hiasan

Comelkan ? Bile gua marah, macam ni je cara dia. Takde gua nak mencarut-carut depan pejabat diaorang bagai. So, makwe-makwe diluar sane cepat-cepat ayat gua sepam dua kah kah kah. Engkorang marah macam mane ? 

4.   Tapi crush yang sebenornye gua nak kabor adalah . . .

Sumber sahih : www.upu.edu.my

Tapi jenis lelaki rare, cool dan steady macam gua ni tak panik nak handle masalah macam ni. Ah tipu =(

2 comments: