Wednesday 29 August 2012

Kucing durjana

Entoh kenape entri kali ini gua berminat nak cerita pasal kucing, padahal gua ni bukan tergolong dalam golongan pakwe yang favourite pada  binatang tersebut yang dinamakan KUCING. Ok straight forward benda yang gua nak cerita pasal kucing sekarang ini adalah pasal insiden yang berlaku kejak tadi.

                Seperti biasa, aktiviti keluor malam adalah satu aktiviti yang serius bagi kutu terpelajar lulusan universiti tempatan macam gua ni. Sesudah sedap-sedap melepak bersama geng-geng puaka, rumah tetap menjadi pilihan hati. Setibanya gua dipintu rumah, terkejut juga bile gua terserempak 2 ekor kucing sedang berasmara atas rak kasut. Mengucap panjang sambil urut-urut dada juga gua masa tu. Yang buat gua geleng-geleng kepala, boleh pula kucing-kucing tersebut buat-buat terkejut bila terkantoi dengan gua.

                Dalam keadaan sedikit terkejut, gua tak berapa perasan sama ada kucing tersebut berjantina mende. Bermacam-macam andaian muncul dalam kepala ni sama ada kedua-dua ekornya kucing jantan dan bernafsu gay atau kedua-dua ekornya berjantina betina dan bernafsu lesbian. Tapi sebagai kutu yang sedikit berwawasan, gua mula syak yang 2 ekor kucing tersebut berjantina jantan dan betina sebenornya.

                Sambil gua mengurut dada tanda terkejut sempat juga gua kasi tarbiah sama 2 ekor kucing tersebut dengan berbunyi, "Astaghfirullah, ape engkorang dah buat ni. Berdua-duaan ditempat gelap, atas rak kasut rumah gua pulak tu". Kedua-dua ekor kucing tersebut mula menundukkan kepala. Gua sambung bertarbiah lagi, "Mulai saat ini, gua dah taknak tengok engkorang buat aktivit sumbang mahram macam ni lagi depan mata gua", cakap gua serius. "Gua dapat tangkap lagi sekali, gua sekeh sekor-sekor", gertak gua lagi.

                Maka bertebaran kucing tu melarikan diri, sang jantan sempat memimpin tangan sang betina meninggalkan rak kasut tersebut . . .




No comments:

Post a Comment