Sunday 5 August 2012

"Skills win you medals, attitude wins you heart"

Menarik sungguh ayat diatas bukan ? Hah, tak menarik ? Kalo engkorang rase kurang menarik gua boleh geleng kepale dan berbisik dalam hati yang engkorang sendiri pun tak faham dengan ayat tu.


"Skills win you medals, attitude wins you heart"

Munculnya ayat ni entoh dari langsuir mane datangnya di laman twitter gua pun geleng kepale sebagai tanda tak tahu, tapi yang pasti beliau tuju ayat ni di dahi Datuk Lee Chong Wei. Walaupun beliau kalah ditangan si langsuir bermata sepet "made in China" (Lin Dan) tu, kalah beliau bermaruah juga laa yang boleh gua kabor. 

Seperti biase yang menang akan melompat sambil bukak baju dan baling raket jauh-jauh sebagai tanda gembire kabornye, tapi kalao gua steady je tepuk tangan perlahan-lahan kekeke. Sekali lagi di Sukan Olimpik 2012 emas bukan menjadi rezeki Lee Chong Wei dan bermakna lesapnya hadiah bernilai kira-kira rm4juta yang ditawarkan kepada beliau. Syarikat ais-krim Baskin Robbins (BR) boleh menarik nafas lega sebab sebab ais-krim yang dijanjikan akan diagihkan secara percuma jika Lee Chong Wei menang akhirnye boleh ditarik balik. Mane-mane rakyat malaysia yang mengidam jugak tu boleh beli sendiri di BR yang berdekatan kakaka 

By the way, gua nak ucapkan tahniah kat Datuk Lee Chong Wei sebab walaupun kalah, gua nampak kalahnye bermaruah dan bukan free-free je kasi Lin Dan jadikan beliau lauk berbuka puase tadi. Gua harap title Datuk boleh dilucutkan daripada beliau dan digantikan dengan Tun pula, baru lejeng yedak ? Kakaka

 Sumber Google

 Sumber Google

Sumber Google

No comments:

Post a Comment