Thursday 2 August 2012

Entri pertama untuk blogging kali ke-2

Hai nama gua Wan Fadhil, panggil aje Wan atau Fadhil atau makwe-makwe semua boleh panggil Fad je (belum pernah orang panggil gua Fad). Amboi skema dan lurus kemaen, ala-ala nak introduce diri dalam ice-breaking pun ade. Memang gua skema orangnye, ya skema, ya 10 tahun yang lalu mungkin. Sekarang ber-imej puake tapi berjanji tak akan berperangai cilake.
        
           ENTRI PERTAMA UNTUK BLOGGING KALI KE-2 ? Kenapa ? Mengapa ? Jangan nak kabor gua serupa lalang yang mudah ditiup angin okay, tukar-tukar blog sama seperti tukar-tukar makwe. Tukar-tukar email dan bbpin dengan makwe tu ade la rasenye. Sebenornye gua pernah ada blog dulu, pernah ade beberape kerat follower, tapi gua gulung tikarkan dia. Sebab ? Suka-suka aje gua delete.

            Harapan gua di blog baru ni, gua dapat berkongsi idea dan pemikiran dengan engkorang semua. Idea perlu dikongsi agar ianya berkembang pesat, idea yang baik dijadikan jambatan ke peringkat lebih tinggi yedak ?

             Taip pepanjang pun tak gune kalau takde isi yedak ? Okay gua mulakan entri pertama untuk blogging kali ke-2 ni dengan lafaz Bismillahirahmanirrahim . . .

No comments:

Post a Comment