Saturday 18 August 2012

Kad raya untuk Robin van Persie


Kehadapan brada Robin van Persie,

           Gua selaku penggemar Menyu melompat-lompat serupa dirasuk setan menyambut kedatangan engkau setelah 4 tahun di Arsenal dan kini kemudiannya ke kubu Old Trafford season ini. Gua mula terbayang engkau melakukan bola lipat depan pintu gol Arsenal dan bergenangnya air mata penyokong Arsenal melihatnya.

           Gua harap kedatangan engkau ke Menyu ini, gua harap engkau dapat menaikkan momentum kekuatan Menyu dan merobohkan ego Manchester City yang sememangnya bongkak sikit lepas kelab mereka ditaja bilionair Pak Arab ni. Gua harap ade scene engkau kasi bola kangkang pada goalkeeper mereka, Joe Hart, apabila menentang mereka karang.

Brada van Persie,

              Pesanan terakhir gua, jika engkau menjaringkan gol ketika menentang Arsenal karang, janganlah engkau terlalu riak dan takabur sehingga engkau melakukan sliding contohnya didepan penyokong Arsenal kelak, cukuplah sekadar tepuk tangan perlahan-lahan sambil angguk-anggukkan kepala.

                 Sekian, penggemar Manchester United.


No comments:

Post a Comment